ضد پسر


دخترستان

سلام.من مونسم . توی نظر سنجی ها شرکت کنین و نظر یادتون نره :-)



با یه داستان شروع میکنیم :::

 

میدونی فرق حوا با بقیه زنا چیه؟؟تنها زنیه که شوهرش آدم بود

 


 

خم می شیم اما نمیشکنیم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

حالا دس دس دس دس بزنید

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 


 

 

 

دکتره بعد از معاینه ازش میپرسه «خب، بگو ببینم واسه چی کمر درد شدی؟»

 

 

 

 

مریض پاسخ میده: «محض اطلاعتون باید بگم که من برای یک کلوپ شبانه کار میکنم.

 

 

 

 

امروز صبح زودتر به خونهم رفتم و وقتی وارد آپارتمانم شدم، یه صداهایی از اتاق خواب شنیدم!

 

 

 

 

 وقتی وارد اتاق شدم، فهمیدم که یکی با همسرم بوده!! در بالکن هم باز بود. من سریع دویدم طرف بالکن، ولی کسی را اونجا ندیدم.

 

 

 

 

 وقتی پایین را نگاه کردم، یه مرد را دیدم که میدوید و در همان حال داشت لباس میپوشید.

 

 

 

 

 من یخچال را که روی بالکن بود گرفتم و پرتاب کردم به طرف اون!! دلیل کمر دردم هم همین بلند کردن یخچاله.»

 

 

 

 

 

 

 

 

مریض بعدی،

 

 

 

 

 به نظر میرسید که تصادف بدی با یک ماشین داشته.

 

 

 

 

دکتر بهش میگه «مریض قبلیِ من بد حال به نظر میرسید، ولی مثل اینکه حال شما خیلی بدتره! بگو ببینم چه اتفاقی برات افتاده؟»

 

 

 

 

مریض پاسخ میده: «باید بدونید که من تا حالا بیکار بودم و امروز اولین روز کار جدیدم بود.

 

 

 

 

 ولی من فراموش کرده بودم که ساعت را کوک کنم و برای همین هم نزدیک بود دیر کنم.

 

 

 

 

من سریع از خونه زدم بیرون و در همون حال هم داشتم لباسهام را میپوشیدم، شما باور نمیکنید؛ ولی یهو یه یخچال از بالا افتاد روی سر من!»

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی مریض سوم میاد

 

 

 

 

 به نظر میرسه که حالش از دو مریض قبلی وخیمتره.

 

 

 

 

دکتره در حالی که شوکه شده بوده دوباره میپرسه «از کدوم جهنمی فرار کردی.....!!!!»

 

 

 

 

 

 

 

 

«خب، راستش من بالای یه یخچال نشسته بودم که یهو یه نفر اون را از طبقهء سوم پرتاب کرد پایین...»

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

وای چقد چسرا ترسو هستن هاهاهاها

 

girl.gif

جرات داری به این دختر تیكه بنداز


دوستون دارم دخمل خانوما حتما نظر بدید

 

اگه واقعا ضد پسر هستید ۱۰تا نظر باید بدید

 

منتظر نظراتون هستم

 

فدای شما عسل

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

 

دیگه حرفی واسه گفتن ندارم از موقعی که اینو دیدم....

 

شما نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

[تصویر:  0.845951001360573944_taknaz_ir.jpg]

 

پسر این عکس چی میخواد ب ما بگه ؟

 

۱. با آستین حلقه ای میشه روسری کوتاه گذاشت

 

۲. من میتونم جلب توجه کنم

 

۳. دماغم احتیاج ب عمل داره آیا ؟

 

۴. تلم منو خوشگلتر کرده

 

۵. دخترا ک سگ محل نمیذارن زدم تو خط پسرا

 

 

 

 

این پسرا()

 

               از همون بچگیم

 

                                    ذهنشون منحرف بود

 

نمیدونم چرا میگن احمق تو دنیا کم شده

آخه جو گیری تا کجااااااااااعاقبت سرعت زیاد بر روی تردمیل !! (عکس متحرک) www.taknaz.ir

 

 

ب نظرتون اگه شجره نامه ی این آقا پسرو() در بیاریم

تهش ب جوجه تیغی میرسیم ؟

از دوستان عزیز خواهشمندیم اگه شجرنامشو در آووردین

ی اطلاع هم ب ما بدین. با تشکر

 

 

 

واقعا پسرا چرا اینقد ادعا میزنید؟  

یـــعنـــی   واقعــــا دخترا هم بلدن  ازین کارا ؟ 



بسرا بریم راهیان نور ثبت نام کنیم  

 

رقصیدن پسرا

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

علی شیطونه
ساعت6:43---30 شهريور 1392
ببین جوجو ما پسرا همیشه و تا ابد از شما دخترا تو هر کاری سر تریم جز یه کار اونم صافکاری نقاشیه:)
اما در کل وبلاگت خیلی باحاله اینم شوخی بود ابجی


رپ صدا
ساعت21:40---1 تير 1392
سيلوم از وب قشنگت كه البته اني بوي خيلي خوشم اومد تيبادول ليگ نومو كني باهام
بومن سر بيزن حتما هااااااااااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 1 تير 1392برچسب:,| 20:46 | مونس |